16 жовтня 2024 року на кафедрі організації авіаційних робіт і послуг за ініціативи та під керівництвом доцента Лариси ДОКІЄНКО відбулося засідання 2-го Круглого столу з циклу «Особистий бренд студента» на тему: «Мій досвід створення та просування особистого бренду», у якому взяли участь 22 здобувачі кафедри організації авіаційних робіт та послуг 1-4 курсів ОПП «Мультимодальний транспорт і логістика» та «Бортовий супровід авіаційних пасажирських перевезень».
Засідання стало логічним продовженням першого круглого столу, де здобувачі ознайомилися із сутністю, необхідністю, важливістю та етапами побудови особистого бренду. Відповідно, на 2-му Круглому столі учасники презентували свої досягнення у цьому напрямку, поділитися отриманими результатами, обговорити всі нюанси просування особистого бренду, почути думку колег та пропозиції щодо подальшого удосконалення.
З презентаціями своїх досягнень у різних видах діяльності та досвіді формування особистого бренду виступили Дар’я СИТНИК (4 курс), Софія ШКУМАТОВА (4 курс), Єлизавета КУРГАНСЬКА (4 курс), Вікторія АВРАМЕНКО (4 курс), Євгенія БЄЛОУСОВА (4 курс) та Анна ТИМОШЕНКО (4 курс). Євгенія МАЗУР (2 курс) розглянула етапи побудови особистого бренду на власному прикладі, а Анна ЯТЧУК та Дар’я ІВАСЕНКО (3 курс) зупинилися на мінусах і труднощах формування та просування особистого бренду здобувача.
В процесі презентацій та обговорення також детально розглядали сучасні інструменти та приклади просування особистого бренду в LinkedIn, Facebook, Instagram, де учасники презентували свої сторінки та їх наповнення.
На завершення засідання розглянули і нову тему: «Мінуси та ризики просування особистого бренду», що віддзеркалює попередню, а також є невід’ємною частиною розвитку особистого бренду, яку варто враховувати. Тут детально обговорили такі ризики як постійний стрес і вигорання, вразливість до критики та непопулярності власного бренду, втрата професійного фокуса, втрата себе як особистості, час і зусилля, втрата приватності і потреба в постійному розвитку, а також, провели опитування учасників щодо вибору найбільш суттєвого ризику на їх погляд.
Висловлюємо щиру подяку кожному за участь у круглому столі. Ваші виступи, запитання та обговорення допомогли глибше зрозуміти всі аспекти цієї важливої теми, а ваші досягнення, ідеї та пропозиції, сподіваємося, стануть цінним джерелом натхнення для тих учасників, які ще в роздумах або тільки починають розвивати свої особисті бренди. Щира вдячність за відкритість та бажання ділитися досвідом і досягненнями!
Впевнені, що наша співпраця буде продовжуватися, і разом ми досягнемо ще більших успіхів!